عنوان پایاننامه
بررسی نقش ارتباطات بازاریابی در زمینه جذب بار ترانزیتی در راه آهن ج .ا.ا و ارائه پیشنهادات راهبردی
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48920
- تاریخ دفاع
- ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
- دانشجو
- محمد حسین ماستری فراهانی
- چکیده
- میزان تاثیر و الویت و در مرحله بعد میزان استفاده فعلی از هریک از عوامل ارتباطات بازاریابی در جذب بار ترانزیت ریلی در راه آهن ج ا ا سنجیده شده وسپس بامقایسه یافته های قبلی پیشنهادت کاربردی برای اجرای بهینه ارتباطات بازراریابی ارائه میگردد. 2- روش نمونه گیری افراد نمونه از نظر تعداد ، جنس و غیره : در این پژوهش برای انتخاب گروه نمونه معرف و همچنین افزایش دقت اندازه گیری از روش نمونه برداری تصادفی ساده استفاده شده که تعداد 35 نفر از کارشناسان و دست اندرکاران بخش ترانزیت ریلی را در بر میگیرد. 3- روش پژوهش: با توجه به ماهیت موضوع تحقیق ، اهداف پژوهش و فرضیه های تدوین شده ، روش پژوهش آنالیز واریانی یک طرفه و آزمون ناپارامتریک فریدمن میباشد. 4- ابزار اندازه گیری : برای ابزار اندازه گیری از دو پرسشنامه یک پرسشنامه سنجش اهمیت و اولویت و دیگری پرسشنامه میزان استفاده و بکارگیری عوامل ارتباطات بازاریابی در جذب بار ترانزیت ریلی استفاده شده و بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم گردید و پایایی پرسشنامه ها به ترتیب 86% و 72% بدست آمد. 5- طرح پژوهش : این پژوهش با عنوان نقش ارتباطات بازاریابی در زمینه جذب بار ترانزیتی در راه آهن ج.ا.ا در جامعه آماری کارشناسان شاغل در بخش ترانزیت شرکت راه آهن انجام گرفته و فرضیه های با استفاده از آنالیز واریانس یکطرفه و آزمون فریدمن و توزیع F مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت 6- نتیجه کلی : با توجه به آزمون فرضیه های طرح شده مشخص شد که در بعد اهمیت عوامل ارتباطات بازاریابی در جذب بار ترانزیت ریلی به ترتیب پشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروش شخصی ، آگهی تجارتی و بازاریا
- Abstract
- چکیده انگلیسی ندارد.