عنوان پایان‌نامه

بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده های گوشتی



    دانشجو در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده های گوشتی" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 49473
    تاریخ دفاع
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۰

    بسیاری از کارشناسان بازاریابی بر این عقیده‌اند که سرمایه‌گذاری در زمینه عوامل درونی به سازمان مزیتی می‌بخشد که به سادگی قابل تقلید نیست به عنوان مثال چنانچه محصولات سازمانی به عنوان کالاهای باپرستیژ مطرح باشند سایر رقبا به سختی می‌توانند به این مزیت دست یابند. در گذشته بیشتر این تصور مطرح بود که عواملی همچون ادراک یا نگرش افراد به کالاها و شرکت‌ها تنها در زمان خرید کالاهای با درگیری بالا خود را نشان می‌دهند ولی در برخی از کالاها به خصوص مواد غذایی افراد در زمان خرید کالای با درگیری پایین نیز به شدت تحت تأثیر عوامل درونی و فردی عمل می‌کند. تحقیق حاضر تحت عنوان «بررسی عوامل فردی موثر بر تصمیم خرید به خریداران فرآورده‌های گوشتی» به منظور تبیین جایگاه و نقش عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مصرف‌کنندگان در بازار رقابتی فرآورده‌های غذایی در پنج فصل تنظیم شده است. در فصل اول تعاریف، فرضیه‌ها، سئوالها، اهداف و واژه‌های عملیاتی، توضیح داده شده است در فصل دوم به عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تصمیمات خرید مصرف‌کنندگان سلسله مراتب تصمیم‌گیری، سوابق و پیشینه تحقق پرداخت شده است. در فصل سوم روش و ابزار جمع‌آوری کسب اطلاعات، نمونه‌گیری، سنجش قابلیت اعتماد (پایایی) و (روایی) اطلاعات حاصله بررسی شده است. فصل چهارم تحلیل توصیفی استنباطی داده‌ها انجام شده است و در نهایت در فصل پنجم به نتیجه‌گیری و ارائه پیشنهادات پرداخته شده است. واژه‌های کلیدی: رفتار مصرف کننده، آمیخته بازاریابی، درگیری، خرید کم درگیری، کالای کم‌درگیری، در دسترس بودن
    Abstract
    ندارد