عنوان پایان‌نامه

اولویت بندی آمیخته ترفیع برای شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از تکنیکAHP( فرایند تحلیل سلسله مراتبی)




    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 50538
    تاریخ دفاع
    ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
    دانشجو
    علی هادیان
    استاد راهنما
    محمدعلی شاه حسینی

    در بازار صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در ایران با سرمایه گذاری عظیم سالانه چند ده میلیارد دلاری که رقابت شدیدی نیز وجود دارد تدوین آمیخته ترفیع برای شرکتهای ایرانی فعال در این بازار از جمله شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی حیاتی و ضروری است. این شرکتها با اجرای آمیخته ترفیع موثر هماهنگ با سایر عناصر آمیخته بازاریابی موفق خواهند شد بازارهای هدف خود را حفظ و توسعه دهند. در این تحقیق تلاش می شود با بررسی مباحث مربوط به آمیخته ترفیع و لحاظ کردن شرایط بازار تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی آمیخته ترفیع موثر برای شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تدوین گردد و در مرحله بعدی با جمع آوری نظرات مدیران شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و بهره گیری از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی برای تصمیم گیری گروهی ابزارهای آمیخته ترفیع اولویت بندی شود. با استفاده از نتایج این پژوهش الگوی مناسبی از آمیخته ترفیع برای شرکتهای ایرانی سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می گردد. واژگان کلیدی: آمیخته ترفیع، فروش شخصی، تبلیغات، بازاریابی مستقیم، روابط عمومی
    Abstract
    ندارد