عنوان پایاننامه
بررسی تصویر نام تجاری شرکت خودرو سازی سایپا نزد مشتریان با استفاده از مدل هویت و تصویرکاپفرردر سطح شهر مشهد
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48458
- تاریخ دفاع
- ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
- دانشجو
- سید مرتضی سجادی
- استاد راهنما
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری
- چکیده
- در این پایاننامه از مدل کاپفرر برای بررسی تصویر نام تجاری شرکت خودروسازی سایپا استفاده گردید. جامعه آماری این تحقیق استفاده کنندگان محصولات سایپا در شهر مشهد بودند. جامعه آماری بصورت نامحدود در نظر گرفته شد و از طریق فرمول جامعه نا محدود حجم نمونه آماری 384 نفر محاسبه گردید. لازم به ذکر است ابزار مورد استفاده در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بوده است. روایی و پایایی آن به ترتیب از طریق اساتید و خبرگان در این زمینه و پایایی از طریق پیش آزمون در جامعه آماری محاسبه گردید. برای برررسی فرضیه های این تحقیق از دو روش معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده گردید. در نهایت تمامی فرضیات تایید گردیدند.
- Abstract
- ندارد