عنوان پایان‌نامه

بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان



    دانشجو در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 54248
    تاریخ دفاع
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    دانشجو
    حمید درزی
    استاد راهنما
    امیر مانیان

    به دنبال توسعه خدمات الکترونیک به ویژه در حوزه پرداخت الکترونیک وجوه در کشور، شاهد ایجاد شرکت‌های ارایه کننده خدمات پذیرندگی در ایران بودیم. هر یک از شرکت‌های ارایه کننده خدمات پذیرندگی در طی دوره حیات خود تلاش نمودند تا بتوانند جایگاه خود را در این صنعت ارتقاء بخشند و از دیگر رقبای خود پیشی گیرند. برای اینکه بتوان نتایج تلاش این شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار داد نیاز به شاخص‌هایی است که بر آن اساس جایگاه این شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد. لذا در این تحقیق ابتدا شاخص‌های رتبه‌بندی این کسب و کار شناسایی گردید. سپس شاخص‌ها بر اساس تحلیل سلسله مراتبی مورد رتبه‌بندی قرار گرفت و وزن هر یک از شاخص‌ها مشخص گردید. در نهایت الگوئی برای رتبه‌بندی شرکت‌های حاضر در این کسب و کار بدست آمد که طبق آن شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بین شرکت‌های حاضر در این کسب و کار رتبه اول را کسب نمود. امید است این شاخص‌ها بتواند ضمن استفاده در تحقیقات اکادمیک در ارزیابی جایگاه شرکت‌های ارایه کننده خدمات پذیرندگی مورد استفاده شرکت‌‌ها و موسسات مختلف قرار گیرد.