عنوان پایاننامه
بررسی عوامل موثر در عدم تمایل صنایع به انجام امور چاپ و بسته بندی از نگاه ذینفعها در استان یزد
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 001419;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 53085
- تاریخ دفاع
- ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
- دانشجو
- علیرضا میرحسینی
- استاد راهنما
- حسن زارعی متین, قدرت اله باقری راغب
- چکیده
- از مشکل ترین وظایف مدیران فروش و بازاریابی در صنایع مختلف، سفارش چاپ و بسته بندی محصولات به افراد مناسب در زمینه چاپ و بسته بندی در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت و تنوع در زمینه فروش و جلب رضایت مشتری می باشد. اما مسئله ای که وجود دارد و آن را به یکی از مشکلات عمده هم برای صنایع و هم برای صنعت چاپ تبدیل کرده است عدم تمایل و اعتماد صنایع به سفارش چاپ و بسته بندی محصولات خود در چاپخانه های بومی می باشد که در این تحقیق به شناسایی دلایل و شاخص های مؤثر بر این فرضیه ها می پردازیم .
- Abstract
- One of the most difficult tasks of sale and marketing managers in different industries is to order printing and packing of products to appropriate individuals in the shortest time and with the best possible quality. Therefore the knowledge about these centers and identifying them are very important. This issue has caused a problem. The problem is that many companies are unwilling and distrust to order their needs to internal printing and packing centers. This research attempts to identify the reasons and elements of these hypotheses and to find solutions for these problems