عنوان پایان‌نامه

بررسی فرایند دوره های آموزش ضمن خدمت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۳۸۹



    دانشجو در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی فرایند دوره های آموزش ضمن خدمت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۳۸۹" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    آموزش بزرگسالان
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 55042;کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شماره ثبت: ع- 1866
    تاریخ دفاع
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۰
    دانشجو
    خدیجه حزبی

    چکیده هدف این پژوهش ، بررسی وضعیت موجود آموزشهای ضمن خدمت کارکنان در مرکز آموزش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال 1389 می باشد . در این راستا 47 سئوال که در آن ( 9 مولفه از نیاز سنجی آموزشی ، 15 مولفه از طراحی آموزشی ، 10 مولفه از اجرای آموزشی ، 13 مولفه از ارزشیابی آموزشی ) مطرح گردیده است . ابزار مورد استفاده تحقیق پرسشنامه محقق ساخته ای مرکب از 47 سئوال بسته پاسخ براساس مقیاس پنج درجه ای لیکرت می باشد . جامعه آماری کلیه شرکت کنندگان در دوره های آموزش ضمن خدمت کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال 1389 بوده ( 100 نفر ) که در این پژوهش بدلیل محدودیت تعداد افراد جامعه از روش سرشماری استفاده شده و نمونه ای انتخاب نشده است . به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از شاخصهای فراوانی ، درصد ، میانگین ، انحراف معیار و در سطح آمار استنباطی از تحلیل واریانس استفاده شده است . در این تحقیق دو متغیر جنسیت و سابقه کار مورد بررسی قرار گرفته که نتایج حاصل از آن در هر چهار بخش تحقیق در قسمت جنسیت نشان میدهد که تفاوت معناداری از نظر جنسیت در پاسخگویی به سوالات پاسخنامه وجود ندارد و امتیاز مردان برابر با زنان است ولی در متغیر سابقه کار بررسی سئوالهای پرسشنامه نشان داد که پاسخگویان در خصوص چهار مولفه اساسی بخش سوالات پرسشنامه تفاوت معنی داری وجود دارد .
    Abstract
    Abstract This study investigated the current status of in-service training of employees recorded in the Real Estate Training Center is at 1389 In this context, in which 47 questions (9 components of educational needs , 15 components of instructional design , 10 implementation of educational components , 13 components of the educational evaluation ) have been suggested. The research instrument used a questionnaire consisting of 47 questions , depending on the response scale is used aloha The population of all participants in training courses Employees in 1389 was recorded in Real Estate( 100 people ) Due to the limitation of the study population census method was used And the sample is not selected . Descriptive statistics to analyze data at the level of abundance indices , percentage , mean , standard deviation And inferential statistics at the level of variance is used. This study investigated the variables of gender and work experience The results indicate that in all four sectors Gender differences in response to questions , there is no answer Rating equal to men and women But varied work history questionnaire survey showed that There are significant differences in the four- part questionnaire .