عنوان پایان‌نامه

شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بهبود عملکرد خدماتی شرکت های زایشی (مطالعه موردی شرکت ایساکو)



    دانشجو در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بهبود عملکرد خدماتی شرکت های زایشی (مطالعه موردی شرکت ایساکو)" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه دانشکده کارآفرینی شماره ثبت: 274;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 54026
    تاریخ دفاع
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
    دانشجو
    عباس عمرانی
    استاد راهنما
    رضا زعفریان

    شرکت¬ها با عرض? محصولات و خدمات پس از فروش، بخصوص در صنعت خودرو، می¬توانند مشتریان خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. در شرکت ایران خودرو سالانه بیش از 700 هزار دستگاه خودروی سواری تولید می¬شود؛ شرکت ایران خودرو نیز تاکنون بیش از 4 میلیون خودرو سواری تولید کرده است. چنین رقمی نشان دهند? اهمیت توجه به این موضوع است. دراین باره سه مؤلفه اصلی که عبارت¬اند از مشتری، محصول و خدمات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. در این میان حفظ مشتری، که رمز بقای هر شرکت محسوب می¬شود، بیشترین سهم را دارد. یکی از روش¬های افزایش توانمندی شرکت¬ها برای عرض? خدمات بیشتر، ایجاد شرکت¬های زایشی توسط شرکت مادر است که برای بهبود در عملکرد خدماتی آن شرکت¬ها انجام می¬گیرد. در واقع، یکی از دلایل بنیادی در ایجاد شرکت¬های زایشی بهره¬گیری بهتر از منابع موجود در شرکت مادر است که در قالب شرکت جدید به عرض? خدمات ادامه می¬دهد. در تحقیق حاضر به شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و بهبود عملکرد خدماتی شرکت¬های زایشی ایساکو و شناسایی عناصر اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و نیز علل ایجاد شرکت های زایشی و بخش¬های کلیدی بهبود عملکرد خدماتی را بررسی کرده¬ایم.
    Abstract
    شرکت¬ها با عرض? محصولات و خدمات پس از فروش، بخصوص در صنعت خودرو، می¬توانند مشتریان خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. در شرکت ایران خودرو سالانه بیش از 700 هزار دستگاه خودروی سواری تولید می¬شود؛ شرکت ایران خودرو نیز تاکنون بیش از 4 میلیون خودرو سواری تولید کرده است. چنین رقمی نشان دهند? اهمیت توجه به این موضوع است. دراین باره سه مؤلفه اصلی که عبارت¬اند از مشتری، محصول و خدمات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. در این میان حفظ مشتری، که رمز بقای هر شرکت محسوب می¬شود، بیشترین سهم را دارد. یکی از روش¬های افزایش توانمندی شرکت¬ها برای عرض? خدمات بیشتر، ایجاد شرکت¬های زایشی توسط شرکت مادر است که برای بهبود در عملکرد خدماتی آن شرکت¬ها انجام می¬گیرد. در واقع، یکی از دلایل بنیادی در ایجاد شرکت¬های زایشی بهره¬گیری بهتر از منابع موجود در شرکت مادر است که در قالب شرکت جدید به عرض? خدمات ادامه می¬دهد. در تحقیق حاضر به شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و بهبود عملکرد خدماتی شرکت¬های زایشی ایساکو و شناسایی عناصر اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و نیز علل ایجاد شرکت های زایشی و بخش¬های کلیدی بهبود عملکرد خدماتی را بررسی کرده¬ایم. کلید واژه¬ها: شرکت¬های زایشی، عملکرد خدماتی، مدیریت ارتباط با مشتری، افراد، فرایندها و فناوری.