عنوان پایان‌نامه

ارائه مدلی برای ارزیابی میزان موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در دفاتر مرکزی شرکت های نمایندگی لوازم خانگی (مورد مطالعه: شرکت گلدیران




    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 61667
    تاریخ دفاع
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۰
    استاد راهنما
    امیر مانیان

    با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای امروزی، پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به امری ضروری جهت دستیابی به مشتریان جدید، توسعه محصولات و خدمات برای افزایش رضایت مشتریان و حفظ مشتریان موجود تبدیل شده است. با توجه به این مساله، ایجاد یک مدل مفهومی برای توسعه معیارهای اندازه گیری میزان موفقیت سیستم های اطلاعاتی ضروری به نظر می رسد. با استفاده از تحلیل معادلات آماری، این تحقیق به دنبال ایجاد مدل برای ارزیابی میزان موفقیت سیستم های اطلاعاتی می باشد. این مدل با توجه به ادبیات موضوع بر مبنای دیدگاه های مرتبط با رضایت مشتریان و مدل های موفقیت سیستم های اطلاعاتی بنا شده است. پس از تست این مدل در میان شرکت های دفاتر مرکزی تولیدکنندگان لوازم خانگی، مدل نهایی برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت گلدیران استفاده شده است.
    Abstract
    ندارد