عنوان پایان‌نامه

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان



    دانشجو در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان" را دفاع نموده است.


    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48878
    تاریخ دفاع
    ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
    دانشجو
    میثم صالح
    استاد راهنما
    امیر مانیان

    بشر از ابتدای آفرینش همواره برای براوردن نیازها و خواسته های خود به مبادله با همنوعان پرداخته است. این مبادلات تدریجا شکل تخصصی تری به خود گرفت و عده ای نقش تاجر و تامین کننده و فروشنده کالا را بر عهده گرفتند و مکان های برای این مبادلات پدید آمد و بدین ترتیب فروشگاه های سنتی شکل گرفتند. با توسعه علم و تکنولوژی و بالا رفتن سرعت مبادلات توسط شبکه های رایانه ای تدریجا فروشگاه های مجازی شکل گرفته و بخش قابل توجهی از حجم مبادلات را به خود اختصاص دادند. در دهه اخیر در کشور ما نیز تکنولوژی شبکه و اینترنت به همراه پذیرش و استفاده از رایانه های شخصی و خانگی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و میرود تا خرید اینترنتی سهم بالایی را در تامین نیازهای مشتریان بدست آورد. هم ازین رو توجه به خواسته های مشتریان و عوامل موثر بر جلب رضایت آنها میتواند در توسعه و بهبود فروش اینترنتی و روشن نمودن نگرش مشتریان نسبت به فروشگاه ها موثر باشد. در تحقیق جاری ضمن بررسی تحقیقات صورت گرفته در این زمینه با استفاده از روش های تحقیقی کیفی اقدام به استخراج و نهایتا اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در این حیطه شده است.
    Abstract
    ندارد