عنوان پایاننامه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان
- رشته تحصیلی
- مدیریت فن آوری اطلاعات
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48878
- تاریخ دفاع
- ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
- دانشجو
- میثم صالح
- استاد راهنما
- امیر مانیان
- چکیده
- بشر از ابتدای آفرینش همواره برای براوردن نیازها و خواسته های خود به مبادله با همنوعان پرداخته است. این مبادلات تدریجا شکل تخصصی تری به خود گرفت و عده ای نقش تاجر و تامین کننده و فروشنده کالا را بر عهده گرفتند و مکان های برای این مبادلات پدید آمد و بدین ترتیب فروشگاه های سنتی شکل گرفتند. با توسعه علم و تکنولوژی و بالا رفتن سرعت مبادلات توسط شبکه های رایانه ای تدریجا فروشگاه های مجازی شکل گرفته و بخش قابل توجهی از حجم مبادلات را به خود اختصاص دادند. در دهه اخیر در کشور ما نیز تکنولوژی شبکه و اینترنت به همراه پذیرش و استفاده از رایانه های شخصی و خانگی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و میرود تا خرید اینترنتی سهم بالایی را در تامین نیازهای مشتریان بدست آورد. هم ازین رو توجه به خواسته های مشتریان و عوامل موثر بر جلب رضایت آنها میتواند در توسعه و بهبود فروش اینترنتی و روشن نمودن نگرش مشتریان نسبت به فروشگاه ها موثر باشد. در تحقیق جاری ضمن بررسی تحقیقات صورت گرفته در این زمینه با استفاده از روش های تحقیقی کیفی اقدام به استخراج و نهایتا اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در این حیطه شده است.
- Abstract
- ندارد