طراحی یک پایگاه داده برای راه اندازی سیستم اطلاعات بازاریابی در موسسه تحقیقات ترانسفورماتور ایران (ایران ترانسفو)
- دانشجو
- سیدعمار سیدان
- استاد راهنما
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری
- رشته تحصیلی
- مدیریت اجرایی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48835
- تاریخ دفاع
- ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
- چکیده
- آنچه در ادامه آمده تلاشی است در جهت ایجاد وراه اندازی یک سیستم مناسب اطلاعات بازاریابی است . روش اجرای این پروژه به صورت توسعه ای - کاربردی است ودر این تحقیق سعی بر توسعه یک سیستم در درون یک سازمان به صورت موردی می شود و نتایج حاصل از اقدامات صورت گرفته گزارش می گردد. اهداف اجرای این پایان نامه به صورت کلی عبارتند از : بررسی وضعیت فعلی سازمان پیش از اجرایی کردن پروژه ،بررسی نیاز های سازمان در ارتباط با این سیستم ،بررسی سیستم های مشابه در سازمان های برگزیده ،طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی و ارتباط ما بین اجزای آن ، تعیین و انتخاب زیر سیستم دارای اولویت و طراحی آن می باشد . نتایج حاصل از اجرایی سازی این اقدامات و اثر آنها بر فعالیت ها نیز در پایان گزارش گردیده است. قابل ذکر اینکه این نتایج در نتیجه پیاده سازی قسمتی از کل سیستم می باشد و عملا تا مرحله تدوین این پایان نامه رویه اجرایی سازی پروژه برای سیستم اطلاعات بازاریابی ادامه دارد و انتظار این است که با اجرایی شدن کل سیستم بهبود حاصل شده نسبت به نتایج گزارش شده تفاوت داشته باشد.
- Abstract
- ندارد