عنوان پایان‌نامه

طراحی یک پایگاه داده برای راه اندازی سیستم اطلاعات بازاریابی در موسسه تحقیقات ترانسفورماتور ایران (ایران ترانسفو)



    دانشجو در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "طراحی یک پایگاه داده برای راه اندازی سیستم اطلاعات بازاریابی در موسسه تحقیقات ترانسفورماتور ایران (ایران ترانسفو)" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48835
    تاریخ دفاع
    ۱۴ اسفند ۱۳۸۹

    آنچه در ادامه آمده تلاشی است در جهت ایجاد وراه اندازی یک سیستم مناسب اطلاعات بازاریابی است . روش اجرای این پروژه به صورت توسعه ای - کاربردی است ودر این تحقیق سعی بر توسعه یک سیستم در درون یک سازمان به صورت موردی می شود و نتایج حاصل از اقدامات صورت گرفته گزارش می گردد. اهداف اجرای این پایان نامه به صورت کلی عبارتند از : بررسی وضعیت فعلی سازمان پیش از اجرایی کردن پروژه ،بررسی نیاز های سازمان در ارتباط با این سیستم ،بررسی سیستم های مشابه در سازمان های برگزیده ،طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی و ارتباط ما بین اجزای آن ، تعیین و انتخاب زیر سیستم دارای اولویت و طراحی آن می باشد . نتایج حاصل از اجرایی سازی این اقدامات و اثر آنها بر فعالیت ها نیز در پایان گزارش گردیده است. قابل ذکر اینکه این نتایج در نتیجه پیاده سازی قسمتی از کل سیستم می باشد و عملا تا مرحله تدوین این پایان نامه رویه اجرایی سازی پروژه برای سیستم اطلاعات بازاریابی ادامه دارد و انتظار این است که با اجرایی شدن کل سیستم بهبود حاصل شده نسبت به نتایج گزارش شده تفاوت داشته باشد.
    Abstract
    ندارد