عنوان پایاننامه
نمایش های بازاریابی شده (مبارک و ترافیک)
- رشته تحصیلی
- کارگردانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 50415
- تاریخ دفاع
- ۲۷ شهریور ۱۳۹۰
- دانشجو
- محمد لقمانیان
- استاد راهنما
- فریندخت زاهدی, تاجبخش فنائیان
- چکیده
- این رساله ابتدا به بررسی تئاتر به عنوان یک کالای فرهنگی (و زیر مجموعهای از فرهنگ) میپردازد و پس از معرفی تئاتر کودک و علم بازاریابی، از طریق اصول و روشهای علم بازاریابی، راهکارهایی را برای فروش بهتر محصول تئاتری در شهر تهران ارائه میدهد. در پایان نیز به معرفی چند گروه تئاتر کودک که از طریق اصول بازاریابی محصولات خود را به فروش رساندهاند، پرداخته میشود.
- Abstract
- this thesis first considers theatre as a cultural product(also as a subcategory of the culture) then after introducing children,s theater and the science of marketing through principles and methods of marketing present some guidelines in order to improve the selling of these products in tehran city. finally some children theatre groups are introduced that have sold their products by marketing methods