عنوان پایان‌نامه

نمایش های بازاریابی شده (مبارک و ترافیک)



    دانشجو در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "نمایش های بازاریابی شده (مبارک و ترافیک)" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    کارگردانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 50415
    تاریخ دفاع
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۰

    این رساله ابتدا به بررسی تئاتر به عنوان یک کالای فرهنگی (و زیر مجموعه‌ای از فرهنگ) می‌پردازد و پس از معرفی تئاتر کودک و علم بازاریابی، از طریق اصول و روش‌های علم بازاریابی، راهکارهایی را برای فروش بهتر محصول تئاتری در شهر تهران ارائه می‌دهد. در پایان نیز به معرفی چند گروه تئاتر کودک که از طریق اصول بازاریابی محصولات خود را به فروش رسانده‌اند، پرداخته می‌شود.
    Abstract
    this thesis first considers theatre as a cultural product(also as a subcategory of the culture) then after introducing children,s theater and the science of marketing through principles and methods of marketing present some guidelines in order to improve the selling of these products in tehran city. finally some children theatre groups are introduced that have sold their products by marketing methods