عنوان پایان‌نامه

آسیب شناسی فعالیت بنگاه های کسب و کار کوچک تهران براساس نیازهای مشتریان



    دانشجو در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۸۹ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "آسیب شناسی فعالیت بنگاه های کسب و کار کوچک تهران براساس نیازهای مشتریان" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 46782
    تاریخ دفاع
    ۱۵ مهر ۱۳۸۹
    استاد راهنما
    سیدرضا سیدجوادین

    در بین بنگاه های اقتصادی امروزه آنهایی موفق تر هستند که به نیازها و خواسته های مشتریان خود بیشتر توجه نموده و رضایت آنان را بیشتر تامین می نمایند، به همین دلیل باید نیازهای آنان را درک کنند و خواسته‌های مشتریان را برآورده سازند و سعی نمایند از انتظارات آنان پیشی گیرند. این عمل سبب می شود که حداکثر رضایتمندی در مشتری به وجود بیاید و مشتری از خریداری گذرا که تنها یک بار از کالا یا خدمتی استفاده می کند، به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل شود. شایان ذکر است بر اساس تحقیقات به عمل آمده، هزینه لازم برای جلب یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از هزینه لازم برای حفظ یک مشتری بوده و هزینه ای که برای تأمین رضایت یک مشتری ناراضی باید صرف شود ده مرتبه بیشتر است . پیتر دراکر پدر علم مدیریت اعتقاد دارد ‹‹هر موسسه تجاری با توجه به هدفش3 که خلق یک مشتری است، دو و تنها دو کارکرد4 بنیادین دارد: بازاریابی و نوآوری››. این دو مورد کارکردهای کارآفرینانه سازمان هستند. بازاریابی در واقع ‹‹ متمایز کردن5›› است، چیزی که یگانه وظیفه یک کسب و کار محسوب می شود6. در این تحقیق به بررسی آسیب شناسی فعالیت های بنگاه های کسب و کار کوچک ایران بر اساس نیازهای مشتریان پرداخته زیرا باگذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان در آمده و در گرو شناسایی نیازها و خواسته ها و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود و حیات یک بنگاه کسب و کار کوچک و متوسط به تامین نیازها و انتظارات مشتریان و حتی مشعوف کردن آنها است. از این رو وفاداری مشتری، کسب سهم بازار مناسب و حفظ آن از طریق تمرکز دقیق بر روی نیازها و انتظارات مشتریان امکان پذیر است و این نیازها و انتظارات است که با تغییر دائمی سازمان را به چالش می طلبدو سازمانی شانس ادامه حیات را خواهد داشت که در این مورد نتیجه بهتری را نسبت به رقبای خود کسب نماید
    Abstract
    Among those enterprises today are more successful that its customers needs and wants more attention and satisfaction providing them more, why should understand their needs and meet customer demands and expectations should try They hasten. This action causes the maximum in customer satisfaction and customer purchase comes despite the passing of a single commodity or service uses a loyal customer and become permanent. It is worth noting based on the research done, the cost required to attract a new customer costs five times more than necessary to maintain a customer and the cost for providing a satisfied customer is dissatisfied must spend ten times more. Father Peter Drucker believes management science >. These two functions are entrepreneurial organizations. In fact marketing <5 to differentiate>> is something that only a business task is a 6. This study investigates the pathological activities of small business enterprise based on customer needs Bagzr paid because of the traditional economy and intense competition in the new dimensions, the customer as the main body axis in all the activities and organizations depend on identify the needs and demands and attract new customers and retain existing customers and life is expressed in a firm for small and medium businesses to meet customer needs and expectations and even Mshvf to them. Hence, customer loyalty, obtain and maintain adequate market share through its careful focus on customer needs and expectations is possible and the needs and expectations of the organization with a permanent change to the organizational challenge Tlbdv will have a chance of survival In this case, better results than its competitors to acquire Listen Read phoneticallyDictionary - View detailed dictionaryGoogle Translate for my:SearchesVideosEmailPhoneChatBusinessAbout Google Tran