عنوان پایاننامه
طراحی نشانه برای...
- رشته تحصیلی
- ارتباط تصویری
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی
- محل دفاع
- کتابخانه پردیس هنرهای زیبا شماره ثبت: 8258
- تاریخ دفاع
- ۰۷ تیر ۱۳۸۹
- دانشجو
- سیداسماعیل دلیرصفت لیمودهی
- استاد راهنما
- مصطفی اسدالهی
- چکیده
- نشان تجاری یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک شرکت می باشد و تصویری است که محصول یک شرکت را با همه ی ابعادش معرفی و تصویری از آنچه را که هست و یا می خواهد باشد را در ذهن مخاطب، ایجاد می کند. در ساده ترین تعریف نام تجاری را می توان سمبل و نمادی از کالای مورد نظر دانست، در واقع نشانه ای که شرکت را از رقبا متمایز می کند و همچنین معرف کالا و خدمات ارائه شده توسط شرکت می باشد . اغلب علائم تجاری یک نشانه ی ویژه دارندکه به عنوان یک میانبر برای یاد آوری تعهد علامت تجاری عمل میکند. این نشانه از رنگ، شکل، و تصاویر برای خلق یک تصویر متمایز استفاده می کند.مشتریان اغلب به نشان شرکت های غذایی توجه زیادی دارند ، زیرا این علامت ها بر ارزش محصولات و خدمات می افزایند، گاه این ارزش به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان تبدیل می شود، ارتباط نوع محصول و نام شرکت و ارزش مطروحه نیز در این میان بسیار با اهمیت است. یک علامت تجاری خوب باید قابل حمایت باشد ، به آسانی تلفظ شود ، به آسانی به خاطر سپرده شود ، به آسانی قابل تشخیص باشد ، توجه را جلب کند، مزیت های محصول را معرفی کند و موقعیت مرتبط با محصول را برای رقابت مشخص کند.
- Abstract
- One of the most important elements of brand marketing and success is a company and product image that a company with all dimensions and introduce an image of what is or will be in the minds of the audience provides. . In the simplest definition of the brand can be a symbol and a symbol of the desired item considered, in fact, a sign that distinguishes the company from competitors and will represent goods and services provided by the company. Trademark often a sign of special a shortcut for trademark reminded commitment acts. . The symptoms of colors, shapes, and images to create a distinctive image uses. Customers often show food companies have a lot of attention, because this sign on adding value to products and services, sometimes the most important factor stimulating value to customers is converted, the type of communication product and company names and values of The very important Should be a good trademark protection is easy to pronounce, easy to remember, easy to diagnose is to attract attention, to introduce the product advantages and situations related to specific product to compete