عنوان پایان‌نامه

طراحی هویت سازمانی موزه آبگینه



    دانشجو در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "طراحی هویت سازمانی موزه آبگینه" را دفاع نموده است.


    دانشجو
    زینب تسبندی
    استاد راهنما
    محمدرضا دوست محمدی
    رشته تحصیلی
    ارتباط تصویری
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس هنرهای زیبا شماره ثبت: 7703;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 40702
    تاریخ دفاع
    ۳۰ بهمن ۱۳۸۷

    در این رساله به بررسی مفهوم هویت سازمانی پرداخته شد ؛ اینکه طراحی هویت سازمانی چه اهمیتی دارد و چرا موسسات باید برای تهیه یونیفرم سازمانی هزینه صرف کنند. در قسمت بعدی در مورد نشانه صحبت شد ؛ اینکه نشانه چیست و در هنگام طراحی آن به چه نکاتی باید توجه داشت. سپس در مورد تاریخچه موزه و اینکه اولین موزه های ایران و جهان کدام ها هستند ، مخاطبان موزه و هدفشان از بازدید موزه ، و در نهایت ، برای طراحی هویت سازمانی موزه چه اطلاعاتی باید داشته باشیم ، سخن به میان آمد . در قسمت آخر ، توضیح مختصری در مورد موزه آبگینه و سفال ایران داده شد ؛ مانند اینکه بنای موزه به چه منظور و چه زمانی ساخته شده است ، چه زمانی به موزه تبدیل شد و چه بخش هایی دارد .
    Abstract
    In this thesis, the definition of corporate identity, the importance of it and also the necessity of corporal uniform for institutions and companies have been subjected. In next chapter; logo has been discussed. It has been defined and the necessary notes for designing a logo have been mentioned. Then; the museums, their local and worldwide history, their visitors and the intentions of visiting and finally the information and notes needed for designing the corporate identity of a museum is discussed. Finally; a brief description of “glassware and ceramic museum of Iran” is given .