آئین ورودی نو دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۱ کد خبر : ۴۵۴۴ رویدادهای مهم
تعداد بازدید:۲۰۵۳۰

آئین ورودی نو دانشجویان سال ۱۳۹۶ دانشگاه تهران با حضور هیأت رئیسه و سخنرانی دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۱ در پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

در این مراسم که به صورت متمرکز برگزار می‌شود، بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و خانواده‌هایشان شرکت می‌کنند. همچنین، نشست‌های تخصصی خانه و دانشگاه ویژه والدین نو دانشجویان هم‌زمان در سالن‌های مختلف دانشگاه برگزار خواهد شد.

زمان پذیرش نو دانشجویان از ساعت ۷:۳۰ از در‌های غربی (خیابان شانزده آذر)، شرقی (خیابان قدس) و در اصلی (خیابان انقلاب اسلامی) خواهد بود.


۳۰۵ رای

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

امیرحسین مفخم ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۳
سلام میخواستم بدونم مهلت ثبت نام تاکی هستش
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۹

با سلام

طبق برنامه اعلام شده آیین در ساعت ۱۱ به اتمام رسیده و نودانشجویان به محل پردیس و دانشکده‌های خود منتقل خواهند شد. ابتدا ثبت نام الکترونیکی باید انجام شود و ثبت نام حضوری در بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنج شنبه انجام خواهد شد. 

فرنوش ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۴
سلام وقت بخیراین مراسم برای دانشجویان کارشناسی ارشد هم هست؟؟
محمد ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹
سلام.چهارشنبه که برای ثبت نام می اییم خوابگاه هم تحویل داده میشه؟ کتاب های درسی رو از کجا تهیه کنیم؟ کلاس ها از کی شروع میشه؟ تشکر
آذر ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۴
سلام این جشن مربوط به دامپزشکی هست یا تمام ورودیهای جدید دانشگاه تهران مثلا رشته زیست شناسی هم هست؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۳

با سلام

این برنامه برای نودانشجویان سال ۱۳۹۶ (همه دانشجویان کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی سال ۱۳۹۶) دانشگاه تهران است.

ناصر ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۳
باسلام وعرض ادب وتشکرفراوان ازبرگزارکنندگان مراسم مذکور.آیاحضوردانشجوی جدید ووالدین شان که ساکن شهرستان هستند شرکت در مراسم الزامی است،یا فقط شرکت دانشجوکفایت می کند،ضمنا تهیه خوابگاه دانشجویی از طریق سایت صورت می گیردیا پس از مراسم انجام می شود.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۲

با سلام

حضور والدین دانشجویان گرامی الزامی نیست، ولی توصیه می‌شود در برنامه نشست والدین و دانشگاه حضور داشته باشند.

حانیه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۱
سلام ، آیا این مراسم برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری هم هست؟
رکسانا ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۸
سلام،بچه های کارشناسی ارشدم میتونن شرکت کنن؟؟؟
behnam ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۲
سلام مهلت ثبت نام تا کی هست .باید حضوری ثبت نام کنیم یا اینترنتی ؟ باید حتما بر اساس حروف الفبا ثبت نام کنیم؟
عرفان ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۰
ثبت نام دانشجویان داروسازی و پزشکی و دنذانپزشکی در اطلاعیه اعلام نشده.لطفا اطلاع رسانی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۱

با سلام

برای کسب اطلاعات درباره ثبت نام رشته‌های مذکور با دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس بگیرید.

 

ممد ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۰:۳۷
سلام ببخشید ثیت نام رشته داروسازی چگونه است و ایا نو دانشجویان داروسازی ههم باید حضور داشته باشند؟ من از روز اعلام نتایج دنبال نحوه ثبت نامم اما هیچ اطلاعیه ای پیدا نمیکنم
علی ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۸
سلام زمان ثبت نام رشته داروسازی حضوری و غیر حضوری چه تاریخی است ؟چه زمانی اعلام میشه؟ هرجارو میگردم پیدا نمیکنم میترسم یه موقع از ثبت نام جا بمونم؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۰

با سلام

رشته‌های داروسازی و پیراپزشکی و پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس بگیرند. 

مریم ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۱
ثبت نام دانشجویان رشته های پیراپزشکی مثل اتاق عمل در اطلاعیع نیس لطفا راهنماییی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۸

با سلام

رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تهران است. لطفاً با دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس بگیرید.

محدثه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۶
سلام.زمان ثبت نام چه روزیه؟خوابگاه رو کی تحویل میدین؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۶

با سلام

ثبت نام حضوری در بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنج شنبه انجام خواهد شد. دانشجویان متقاضی خوابگاه در روز چهارشنبه بعد از ظهر می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند. 

سعید ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۶
با سلام لطفا اعلام کنید که دانشجوهای مقطع کارشناسی ارشد هم میتونن حضور داشته باشن یا خیر؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۵

با سلام

این برنامه برای نودانشجویان سال ۱۳۹۶ (دانشجویان کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی سال ۱۳۹۶) دانشگاه تهران است. 

هاشمی ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۴
ثبت نام غیر حضوری واسه ورودی جدید کارشناسی کی انجام میشه؟؟