اعلام جزئیات برگزاری جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تهران

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۹ کد خبر : ۴۴۵۳ رویدادهای مهم
تعداد بازدید:۳۷۰۳
مراسم «جشن دانش‌آموختگی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دانشگاه تهران» به‌صورت متمرکز با حضور هیأت رئیسه دانشگاه تهران، رؤسای پردیس‌ها، دانشکده‌ها و سایر مسئولان دانشگاه روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۳۹۶ در استادیوم ورزشی دانشکده تربیت بدنی برگزار می‌شود.

جزئیات «جشن دانش‌آموختگی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دانشگاه تهران» به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱- زمان برگزاری مراسم چهارشنبه اول شهریور ۱۳۹۶ خواهد بود.

۲- محل برگزاری مراسم در استادیوم ورزشی دانشکده تربیت بدنی واقع در امیرآباد شمالی به آدرس زیر است:

خیابان کارگر شمالی- بالاتر از تقاطع جلال آل احمد- بین خیابان پانزدهم و شانزدهم- روبه‌روی کوی دانشگاه تهران.

۳- پذیرش از ساعت ۱۷ شروع خواهد شد و آغاز مراسم رأس ساعت ۱۸ است.

۴- برای شرکت در مراسم ارائه کارت شناسایی ملی ضروری است.

۵- محل پارکینگ در محوطه دانشکده تربیت بدنی تدارک دیده شده است.

۶- برای عکس یادگاری محل‌های مناسبی تدارک دیده شده است که دانش‌آموختگان گرامی می‌توانند بر حسب سلیقه و با دوربین شخصی عکس تهیه کنند. در صورت تمایل به گرفتن عکس یادگاری حداقل یک ساعت قبل از مراسم (ساعت ۱۷) در محل حضور داشته باشید.


۴۸ رای

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

مهتاب ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۲
این برنامه واسه همه مقاطع تحصیلی است؟ وجهی نیاز نیست پرداخت بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

باسلام، این برنامه برای دانش‌آموختگان سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در همه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدارک دیده شده و شرکت در این برنامه رایگان است.

پوريا معتمد ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۰
با سلام لباس فارغ التحصیلی موجود است یا باید جداگانه تهیه شود؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۹

باسلام، تعداد محدودی لباس دانش‌آموختگی برای رتبه اول‌ها موجود است. برای گرفتن عکس یادگاری نیز لباس در اختیار دانش‌آموختگان عزیز قرار خواهد گرفت.

مهديه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۶
با سلام. اگر ثبتنام کرده باشیم و پیامی دریافت نکرده باشیم چه کار باید کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۴

باسلام، سامانه ثبت نام بعد از تأیید، پیامک ارسال نمی‌کند اما در همان صفحه ثبت نام، عبارت «ثبت نام با موفقیت انجام شد» درج می‌شود. 

سارا فخيمي حق ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۸
من برای جشن فارغ التحصیلی ثبت نام نکردم، أیا امکان ثبت نام دارم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۴

باسلام، افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، در اسرع وقت با رایانامه  اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به نشانی cultural@ut.ac.ir مکاتبه و مشخصات خود را ارسال نمایند.

آناهیتا پورسعید ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۱
در زمان ثبت نام اولیه تعداد ۲ نفر همراه را ثبت کردم. آیا همچنان میتونیم ۲ نفر را همراه بیاوریم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۵

باسلام، چنانچه دانش‌آموختگان در فرم ثبت نام اعلام کرده باشند، می‌توانند به همراه دو میهمان در برنامه حضور داشته باشند.

مینا هاشمی ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵
وضعیت پرداخت هزینه و اینکه مهمان میتوانند بیاورند یا نه را در اطلاعیه مشخص نکردید؟؟! اینها به چه صورت است؟؟!
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۴

باسلام، چنانچه دانش‌آموختگان در فرم ثبت نام اعلام کرده باشند، می‌توانند به همراه دو میهمان در برنامه حضور داشته باشند، درضمن شرکت در برنامه رایگان است.

سیما ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۲
سلام ببخشید برای دانش اموختگان نیمه ی اول سال ۹۴ هم هست این جشن؟چون من نیمه اول هستم و ثبت نام کردم میخوام بدونم میتونم بیام یا نه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

با سلام.  این برنامه برای دانش آموختگان دانشگاه تهران در بازه زمانی اول مهرماه ۱۳۹۴ تا آخر شهریورماه ۱۳۹۵ تدارک دیده شده است.

هحامد غفرانی ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰
با سلامورما ثبتنام کردیم .کارت ورودی برای مراسم را چطور تهیه کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۸

با سلام. شرکت در مراسم با ارائه کارت شناسایی امکان‌پذیر است.

سالم ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۷
باسلام و احترام - سوالی از خدمتتان داشتم که آیا پرسنل هم می توانند در این مراسم شرکت کنند ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۷

با سلام. با توجه به دعوتنامه ارسال شده دانشگاهیان ارجمند نیز می‌توانند در مراسم شرکت کنند.

زهرا ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۵
با سلام و احترام دانشجویان شهرستانی ثبت نام کننده که احیانا کارت ملی همره ندارند آیا میتوانند با کارت دانشجویی وارد جشن شوند
پاسخ مدیر سایت ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۶

با سلام. تمام افراد ثبت نام شده با ارائه کارت شناسایی می‌توانند در مراسم شرکت کنند.

آقائی ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۲
با سلام. من ثبت نام را انجام دادم ولی بعدا متوجه شدم تاریخ فارغ التحصیلی ام مربوط به ۹۵_۹۶ است و اواخر پاییز جشن آن برگزار میشود. چطور میتوانم این جشن را کنسل کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۴

 

با سلام.  نیازی به کنسل نمودن نیست. با توجه به تطبیق فهرست ثبت نامی با دانش آموختگان سال ۹۴-۹۵ اسامی افراد خارج از این بازه حذف خواهد شد.

سیما ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۴
من مرداد ۹۴ دفاع کردم و جشنی برامون نگرفتن یعنی نمیتونم حضور پیدا کنم تو جشن؟
نگىن ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۴
سلام منظور از دوربین شخصی اینکه خودتان عکاس نمی اوردید؟
فرشته ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۸
با سلام و احترام، من و دوستانم اواخر شهریور 94 دفاع کردیم و پیامک هم برامون اومده، میتونیم در این مراسم شرکت کنیم؟
رضا ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۸
سلام بنده بهمن 95 فارغ التحصیل شدم و در هنگام ثبت نام سیستم پیغام داد که ثبت نام با موفقیت انجام شد , آیا می توانم در جشن شرکت کنم؟
ابراهیم ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۱:۵۸
در این مراسم لوح یابودی یا ... داده می‌شود اگه داده شود و حضور نداشتم دوستانم می توانند دریافت کنند؟
فاطمه صفری ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۳
به cultural@ut.ac.ir مراجعه کردم.اما موفق نشدم/
رضا ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۰
لوح هم به فارغ التحصیلان داده میشه؟
سپیده ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۷:۱۴
سلام ببخشید فارغ التحصیلان پردیس ها هم جشن شون همینجاست؟؟ من پردیس فارابی بودم!!!!!